Anime geek

Direktlänk till inlägg 8 juni 2012

Air Gear

Av Jonathan - 8 juni 2012 20:03

http://2.bp.blogspot.com/_-pvoTNEqnwo/TRTaWZz1CyI/AAAAAAAAAQQ/nviI0k08S3g/s1600/Air-Gear-Cover.jpg

  Air Gear:






  Nu har jag precis sätt klart Animen "Air Gear" Kan säga som så att den var

  mycket bra och sännande. Jag skickar med en liten video här under på en ova

  så kanske ni blir lite intresserade... Det är bara en säsong tyvärr (25) avsnitt,

  så det går rätt fort att se ut den tyvärr "/ men helt klart värt det.





Om Animen:

Ikki, som är en riktig bråkstake, hamnar i knipa då han blir attackerad av ett s.k Storm Riders-gäng. Storm Riders använder sig av Air Trek, motordrivna inlines med stötdämpare, i sina gängkrig. För att besegra gänget som attackerade honom så har Ikki inget annat val än att använda sig av samma medel. Han får dock lite hjälp på vägen från oväntat håll då det visar sig att systrarna Noyamano, som han bor hos, under lång tid har sysslat med Air Trek i hemlighet. Serien följer Ikkis karriär som Storm Rider i Tokyo och hans försök att bilda ett eget Storm Riders-gäng.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonathan - 24 juni 2012 00:15

 Chobits.  För några veckor sedan såg jag Anime serien "Chobits", En mycket  spännande och trevlig serier för både tjejer som killar. Chobits är en   mycket populär Manga med genre; (Komedi, Science fiction, Romans),   med totalt 26 avsnitt...

Av Jonathan - 9 juni 2012 02:37

Kaichou wa Maid-sama   Den här Animen såg jag precis ut förra veckan, kollade runt lite och tyckte den verkade intressant så jag laddade ner den och började sedan kolla på den. Det finns 28 avsnitt som jag verkligen tyckte om och jag hopp...

Av Jonathan - 25 mars 2012 00:53

Naruto Trailer!             Naruto är enligt mig number one Anime, Och den ligger även på topp på flertal online Anime sidor. Det ända tråkiga delen med serien är att de har sänt extremt många fillers vilket många, och även jag ...

Av Jonathan - 17 mars 2012 16:42

Ladda Ner Anime!   Som ni alla vet är det olagligt att ladda ner upphovsrättat material, Men däremot är det inte olagligt att länka matrealet, så jag tänkte göra det en smula lättare för er att hitta de senaste Serierna. Jag laddar alltid ner ...

Av Jonathan - 17 mars 2012 14:48

  Har länge kollat runt på olika ''AMV'' (Anime Media Videos) och tänkte dela med mig lite från dem jag följer... Eftersom jag kollar mest på One Piece, Naruto, Bleach och Fairy Tail så tycker jag GregzAnimationz, loosecontroiPL & FedeBankai...

Presentation

Om Mig

För att läsa allt om mig & annat

sam jag valt att dela med mig

utav, så klicka på "Presentation"

ovan.

Kortfattat:

Jag är: 19 år

Från: Kronoberg

Kön: kille

Intressen: Anime, manga mm!

 

Om ni har frågor eller vill ha kontakt med någon av samma intresse som er själva så är ni mer än välkommna att kontakta mig...

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Musik


Autoplay:


Ovido - Quiz & Flashcards